URL Profiler 1.58 – klíčová slova a k tomu hledanost

URL Profiler po menší pauze oznámil novou verzi, která přináší tři změny. Jednu malou a trošku smutnou, další větší a veselejší.

Začnu od konce. Do Mobile Friendly Testu (jak na to?) přibyla nově kontrola tzv. interstitials, tedy prvků, které překrývají mobilní web a vnucují uživateli jiný obsah, například aplikaci ke stažení. V tabulce s výsledky nově uvidíte sloupec nazvaný „Avoid App Install Interstitial“ s výsledkem Passed, pokud váš web prošel testem.

app-interstitial-small

Data o odkazech, která byla donedávna dostupná „prakticky“ bez omezení (API bylo pouze pomalejší a data jen v základní podobě) díky dohodě s Majestic, v URL Profileru končí. Nově ale dostanete možnost mít každý den 500 dotazů na data od Majestic a MOZ v plné rychlosti a kvalitě, což  v případě Majestic značí i jejich vlastní metriky Citation Flow, Trust Flow a další. Pokud máte u Majestic plný účet, nic se pro vás nemění.

Nejvýraznější novinkou je napojení na data služby Grepwords. O té jsem osobně nikdy neslyšel, ale agreguje data o hledanosti frází pro mnoho jazyků. Čeština mezi ně zatím nepatří, snad se ale blýská na lepší časy, viz. dnešní tweety.

A jak integrace Grepwords funguje? URL Profiler jako obvykle stáhne data ze Search Analytics. Nově je důležitá i volba země, protože k ní se váže dataset na Grepwords. Ve výsledném xls souboru pak najdete nový sešit s názvem Keywords Opportunities, tedy příležitosti pro klíčová slova a v něm objemy hledání a CPC plus obvyklá data.

Přestože zatím chybí podpora pro české fráze, URL Profiler přidal další slibnou funkci a nezůstává stát na místě. Pro ty, co pracují se zahraničními weby je to další důvod jej zkusit?

Chci toho víc do mailu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *