Category Archives: Návody

Rozšiřte svoje klíčovky s URL Profilerem

Nastavení scraperu pro získání titulku a H1.

Forma a datový obsah analýz klíčových slov se za poslední léta hodně změnily. Oborovým standardem se u nás stala klasifikační analýza, do níž se přidávají nově i třeba nalezené vstupní stránky. A díky nim můžete právě se s URL Profilerem pohodlně přidat ještě pár praktických drobností, které usnadní optimalizaci.

Obsahový audit webu pro mistry

Když přijdete k novému webu, ať už klientskému nebo konkurenčnímu, musí vás zajímat, jak si vede. Otázek je opravdu hodně. Jakou má návštěvnost? Jak je úspěšný z pohledu odkazů? Co sociální sítě? Klíčová slova? CTR? Rychlost? Všechny nemusejí zajímat vás, ale mohou posloužit někomu dalšímu v týmu. Mají vliv na výkon obsahu. Můžete je použít pro inspiraci. Ukážu vám, jak… Read more »

Je váš web skutečně mobile friendly?

Mobile Friendly 2015

Důležitost mobilní verze webu už dnes nikdo nepopírá. Google na ni dokonce zatlačil tak, že před pár měsíci provedl úpravu svého mobilního algoritmu tak, aby přidal nějaké plusové SEO bodíky webům, které projdou jeho Mobile Friendly Testem. Ať už svůj web do mobilní verze převádíte, nebo rovnou z nuly vyvíjíte, na konci jej musíte otestovat. Proč? Protože nálepku „optimalizováno pro… Read more »